2020.04.09 「緊急事態宣言」を受けた当社の対策について NOTICE OF TEMPORARY OFFICE CLOSURE – COVID-19
南洋貿易株式会社(以下当社)は新型コロナウイルス(COVID-19)の感染拡大の防止目的とし、政府から発表された「緊急事態宣言」を踏まえ、4月10日から5月6日までの間、事務所を閉鎖し、在宅勤務体制を実施いたします。 今後も新型コロナウイルスの感染拡大防止に向け、迅速に取り組んでまいります。 お取引先や関係者の皆様におかれましては、何卒ご理解を賜りますようお願い申し上げます。
Upon the State of Emergency declared by the Japanese Government on April 7, 2020, NBK Corporation will temporally close its office from April 10, 2020 to May 6, 2020 to help minimise exposure to COVID-19. However, our staff are working remotely from home to continue to our business. Please continue to contact either any contact person or info@nbk.co.jp and your e-mails will be returned. Our apologies for the inconvenience this may cause. We look forward to continuing to serve you through this trying time.